perjantai 17. heinäkuuta 2015

Kysymyksiä?

Ajattelin tehdä tälläisen lyhyen postauksen, jossa vain kysäisenkin teiltä, onko teillä kysymyksiä minulle? Vastaan mieluusti kaikkiin kyselyihin. Kaikkea saa kysyä, katsotaan vaan, osaanko kaikkeen vastata :D

Mulla ei mitään erikoista oo tässä tapahtunut, mistä vois tänne kirjotella, niin sen takia tälläinen kysymysjuttu. Lauantaina mun piti mennä estekisoihin Muumin kanssa, mutta ne peruttiinkin. Ja Watinkin piti silloin päästä uuteen kotiinsa, mutta täytyy nyt katsoa, miten sen lähtö järkkääntyy, kun kisoja ei ookkaan. Muumihan on siis nykyään tallin ainoa hevonen. Ensiksi ajattelin, että myisin kaikki keppihevoseni, mutta olihan minun sittenkin pakko yksi jättää. Eli tästälähin voisi enemmänkin sanoa, että tervetuloa katsomaan mun ja Muumin touhuja :D Tietty tänne postailen muutakin. Vähän harvoin välillä jotakin kuitenkin päivittelen, kun keppariharrastus harvassa nykyään mun osalta. Yritän silti kirjottaa edes jotakin tänne vähän useammin. Lukijoita mulla ei hirmusti ole, 3 kappaletta, mutta ei se minua haittaa. Kiva kun jotkut silti jaksavat lukea ja kommentoida tänne ♡

Muistakaahan kysellä multa jotakin ja hyvää viikonloppua jokaselle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti